Program:
I. Wykład
1. Przedmiot i zadania pedagogiki specjalnej (oraz jej subdyscypliny)
2. Charakterystyka osób niepełnosprawnych (osoby niepełnosprawne intelektualnie, niewidomi, niesłyszący)
3. Społeczne mechanizmy wykluczania osób niepełnosprawnych / ograniczenia osób z dysfunkcjami różnego typu
4. Przegląd alternatywnych i wspomagających (AAC) metod porozumiewania się z osobami niepełnosprawnymi (alfabet Brailla, piktogramy, język migowy, daktylografia, alfabet Lorma)
1. Przedmiot i zadania pedagogiki specjalnej (oraz jej subdyscypliny)
2. Charakterystyka osób niepełnosprawnych (osoby niepełnosprawne intelektualnie, niewidomi, niesłyszący)
3. Społeczne mechanizmy wykluczania osób niepełnosprawnych / ograniczenia osób z dysfunkcjami różnego typu
4. Przegląd alternatywnych i wspomagających (AAC) metod porozumiewania się z osobami niepełnosprawnymi (alfabet Brailla, piktogramy, język migowy, daktylografia, alfabet Lorma)
II. WARSZTATY AAC
III. Seminarium
Doświadczenia pracy z osobami z niepełnosprawnością sprzężoną
Prowadzenie: Tomasz Kasprzak
Doświadczenia pracy z osobami z niepełnosprawnością sprzężoną
Prowadzenie: Tomasz Kasprzak
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz